Sunday, December 30, 2012

ESOK EXAM(31/12/2012)...

Assalamualaikum dan selamat pagi,

Apa agaknyer yang dibuat rakan-rakan pada pagi ini?masih belajar atau sudah tidur. saya? saya sedang membaca nota berkaitan rempah ratus..huhu..(baru nak baca)Dah lama tak update blog..dulu update sbb wajib...kalau tak buat tak dapat markah. Kali ini update sbb rindu dah lama tak update.macam seronok plak menulis ini tapi membacanya tak nak(ishk..ishk ..tak adil)

Esok hari isnin....exam ...dah semester 8 ni, satu kertas je iaitu kertas penyediaan makanan timur. Abis je jawab, terus merdeka..tapi saya belum lagi sbb ada projek akhir yang akan dihantar bersama laporannya akhir bulan 2 ni...jemput ler datang ke pameran projek akhir pd 6/1/2011 di bgnan chanselori...

Bagi rakan-rakan seperjuangan, saya ucapkan semoga berjaya esok ..dan semoga kita berjumpa lagi...mungkin esok adalah hari terakhir kami berjumpa. kalau bernasib baik, mungkin berjumpa lagi..kalau tak..sampai ke tua lar tak jumpa.ops...kalau uols kawen..jemput I k..kalau I kahwin..makesure I jemput uols semua....

Di bawah ini merupakan rakan-rakan yang saya tak sabar nak berjumpa esok kerana esok adalah hari terakhir...sedihnyer..nadia a.k.a BOS saya nak baik teluk intan, sarah nak balik penang, farah plak balik negeri sembilan(sapo berani, masuklah minang dio) nik yang akan pulang ke bangi ..rubi plak nak balik bestari jaya...n zainor je still lepak kat tg malim coz pojek final sama dengan saya......hmm..tinggalah diri yang keseorangan dan kesepian ini...

see u guys...bebaik bawak kete....baca doa dulu..da sampai kim salam pada mumy n papa u olas...jangan lupa daku dalam doamu...uols...jangan lupa I taw...I sedey ni..uhuk uhuk....

GAMBAR INI DIAMBIL KETIKA AMALI KEDUA TERAKHIR...KEPADA PEMINJAM BUKU..TQ..















p/s: sapa lar yang jaga exam esok..agak2 yer kalau pensyarah yang megajo...boleh tanya dia tak kalau nak nak jawapan...huhu


bY fATIHAH ANis SAIFUDDIN

1 comment:

  1. 3ply Disposable Face Mask ‼️
    Face Mask.
    We have CE certificate ✅ Please do not hesitate to contact us for more info.

    ReplyDelete